Magazinul este detinut de firma Phoenix Ecom Srl. Vindem produsele numai cu factura si garatie.
Produsele se vor livra si plati utilizind modalitatea aleasa de Dumneavoastra. Produsele se afla in ambalajul original al producatorului si sunt absolut noi.
Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate din magazinul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.
Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie emis de furnizorul nostru (producator/importator/distribuitor). Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru sunt noi, in ambalajul original al producatorului si, in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala sau bon fiscal si certificat de garantie, conform legislatiei in vigoare. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea nr. 296 / 28.06.2004 privind Codul Consumului si cu Ordonanta de Guvern nr. 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente, copii dupa factura fiscala sau bon fiscal si certificatul de garantie.
Utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor (modificari nepermise, fortarea parametrilor in scopul maririi performantelor, folosirea unor prize fara impamantare, expunerea la socuri mecanice sau electrice, umezeala, temperatura excesiva, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor) precum si indepartarea sticker-elor de identificare adaugate de noi atrage anularea garantiei acestor produse. Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru datele stocate pe echipamentele aduse in garantie. Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului.
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri. Denuntarea de contract se face numai in scris. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor persoane fizice, prin curierat rapid sau posta. Cheltuielile ocazionate de trimiterea si returul produselor comandate sunt suportate de client. Se va returna doar contravaloarea produselor fie in contul specificat de client.