RETUR
In ce conditii pot returna produsele?
Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe pagina noastra au posibilitatea sa se retraga din contract in termen de 15 zile calendaristice de la primire. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire, in ambalajul original, cu etichetele intacte, fara defecte si cu toate documentele care l-au insotit.
Care sunt pasii pentru a returna produsele?
Pasul 1. Ia legatura cu un operator jucariaperfecta pentru a anunta retragerea din contract, prin intermediul adreselor de email, in care sa precizezi ID comanda, produsul pe care doresti sa-l returnezi si motivul returului.
Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi. Este obligatoriu sa trimiti produsul impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorat, toate accesoriile primit, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.
Adresa - Str. Petru Poni nr.4, sector 1, Bucuresti
Destinatar - KRULL TOYS S.R.L .
Pasul 3. In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 15 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata. In conformitate cu prevederile art.13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar, putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
Important! Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute, ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.