Dreptul de retur
In cazul in care, te-ai razgandit si doresti sa returnezi produsul achizitionat, poti exercita dreptul de retur in maximum 14 zile de la livrarea acestuia. Vom restitui costul total al produsului, mai putin costul de transport prentru livrarea acestuia inapoi in depozitul nostru. Returnarea produselor este posibila si prin alte modalitati decat cele oferite de noi, dar in totalitate pe costurile tale.
Te informam faptul ca retururile sunt acceptate doar in cutia originala si dezasamblate asa cum au fost livrate. Unele produse care au fost utilizate (de exemplu, un blender sau o tunsoare de par pentru animale etc.) nu sunt incluse prin lege in produsele eligibile pentru dreptul de retur.
In momentul in care receptionam coletele in depozitul nostru, acestea sunt verificate si ulterior putem proceda cu rambursarea. In cazul in care nu ai primit nici un e-mail in 14 zile de la returnarea acestuia, cu privire la restituirea sumei, ne poti contacta pentru mai multe detalii la adresa noastra de e-mail clienti@aosom.ro.
*Ne rezervam dreptul de a nu accepta in retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate si/sau cele care prezinta urme vizibile de uzura, folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, si/sau cele carora le lipsesc accesoriile.Cum se face un retur?Poti deschide cererea de retur direct din contul tau Aosom. Mergi pe "Informatii despre cont" --> "Comenzile mele" si apasa pe "Retururi". Completeaza toate detaliile cerute si trimite cererea de retur. Vei primi toate instructiunile pe adresa ta de e-mail.
Asistenta post-vanzare
in cazul lipsei de conformitate, CLIENTUL poate solicita, la alegerea sa, inlocuirea Produsului sau rambursarea completa a pretului produsului si a costurilor de transport.in cazul unei neconformitati minore, CLIENTUL poate solicita, la alegerea sa, o reducere adecvata a pretului de achizitie a Produsului sau rezilierea contractului.
CLIENTUL nu va avea dreptul la repararea, inlocuirea, reducerea preturilor sau la incetarea acordului in legatura cu orice Produs identificat ca fiind defect, daca Produsul a fost reparat sau modificat de catre altcineva decat producatorul, AOSOM sau orice alta persoana autorizata si / sau lipsa de conformitate a Produsului s-a manifestat dincolo de termenul de doi ani de la livrarea Produsului in sine si / sau defectele sunt datorate (in totalitate sau partial) unei utilizari incorecte, a unei utilizari necorespunzatoare sau a depozitarii sau a intretinerii sau instalarii.
Aosom nu garanteaza disponibilitatea pieselor de schimb pentru produsele vandute. Daca inlocuirea nu este disponibila sau reparatia este prea scumpa, produsul acoperit de garantie poate fi inlocuit sau rambursat daca nu este posibil sa se procedeze la inlocuire. in cazul reparatiilor fara garantie, intrucat nu este posibil sa se garanteze disponibilitatea tuturor pieselor de schimb in timp, este necesar sa se intrebe daca produsul este complet reincarcat sau are o disponibilitate limitata in timp.