Termeni - Conditii
Livrarea produselor are o arie de extindere nationala si, astfel, se va face oriunde in Romania. S.C. Autonavi S.R.L. isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. Se va aplica un tarif de livrare in cuantum de 20 RON pentru comenzile livrate prin Fan Courier. Preturile sunt valabile in limita ariei de acoperire a curierilor si a unei greutati de maxim 10 kg pe comanda. Pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire a curierilor, costul de livrare va fi in cuantum de 40 RON. La primirea coletelor clientul trebuie sa verifice cu atentie produsele primite! Eventualele reclamatii legate de lipsa unor produse sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului la primirea coletului. Acesta va incheia un proces verbal de constatare a reclamatiei pe baza caruia se va solutiona problema semnalata. S.C. Autonavi S.R.L. face tot posibilul pentru a livra in cel mai scurt timp comenzile. Termenul mediu de livrare este de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Datorita unui volum foarte mare de comenzi pe care firmele de curierat le inregistreaza in prezent, pot aparea intarzieri la livrarea comenzilor. In anumite situatii (produsul comandat se afla intr-un depozit extern, perioade aglomerate cum ar fi sarbatorile de iarna, black friday etc.), termenul de livrare poate fi de 3-7 zile lucratoare. Garantia se aplica in conformitate cu Legea nr. 449/2003. Termenul de garantie tehnica este de 12 luni. Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factura de vanzare. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului defect. Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:Produsul nu a fost montat intr-un service de specialitate autorizat pentru reparatii electrice si electronice auto (navigatii auto, sisteme de sonorizare, alarme, multimedia auto, etc.)Produsul s-a defectat datorita montarii incorecte, montarii impreuna cu piese conexe uzate / defecte;Produsul s-a defectat datorita montarii impreuna cu alte accesorii sau mufe decat cele incluse in pachet;Produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare;Produsul prezinta urme de lovituri, zgarieturi, rupturi, deformari, contact cu apa sau alte lichide, precum si uzura excesiva;Produsul prezinta urme de interventie asupra softului original;Mufa de alimentare a produsului a fost taiata / modificata;Produsul nu mai prezinta sigiliul intact al producatorului. Produsele care fac obiectul unei reclamatii in termenul de garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de S.C. Autonavi S.R.L.;Dovada montarii produsului intr-un service autorizat (copii dupa devizul de montaj, si factura fiscala emisa de service);Nota de constatare emisa de un service autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea. Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin dreptul de retragere din contract se poate face in termen de 14 zile de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG34/2014, care precizeaza: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere"