Garanția se soluționează la sediul societății prezentat în pagina de contact, prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992 si H.G. 394/1995. Acestea se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 7 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente, copiile de pe factura fiscală și certificatul de garanție (dacă este cazul). În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se soluționa garanția.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform O.U.G. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client.
Cumpărătorul poate să îşi exercite dreptul de retragere prin completarea Formularului De Retur primit pe e-mail.
Nu se pot returna produsele aduse pe comandă specială, produsele personalizate.
Produsul poate fi returnat prin orice mijloc către Imprim SRL, dar asigurându-vă că produsul pe care doriți să îl returnați îndeplinește condițiile de retur. Produsul poate fi adus personal la adresa societății. Produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă, nefolosite sau uzate.