La comenzile cu valoare de peste 300 RON (inclusiv) TVA, nu sunt facturate taxele poştale şi de ambalare dacă adresa de livrare este pe teritoriul României.
La comenzile cu valoare de sub 300 RON (inclusiv) TVA, taxele poştale şi de ambalare sunt facturate în felul următor:
taxa FAN COURIER conform link: http://www.fancourier.ro/tools/estimare-cost-livrare/
La solicitarea clientului expedierea pentru comenzi sub 300 RON se poate face si cu POSTA ROMANA sau orice curier agreat de cumparator cu tarifele cunoscute.
Termene de livrare
Termenul obişnuit de livrare este de maxim 5 zile lucrătoare de la transmiterea comenzii de către cumpărător. Termenul de livrare concret, în cazurile în care marfa este sau nu este disponibilă în depozit, va fi stabilit în momentul confirmării comenzii, prin acordul părţilor.
Denunţarea unilaterală a contractului
În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 – drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cumpărătorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul, cu condiţia să fi comandat produsele în calitate de consumator final (nu ca şi comerciant). Cumpărătorul poate returna produsele personal sau, pe propria cheltuială, prin intermediul unui transportator (de ex. poşta Română).
Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege.
Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor
Consumatorul poate anunța magazinul despre intenția de retragere din contract în orice mod: în scris (plic la poștă), prin e-mail, prin telefon, prin viu grai la sediu etc. Legea numește acest lucru „declarație neechivocă”, deci orice mod prin care transmit clar că nu vreau să păstrez produsul.
Vanzatorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului
Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, utilizarea, deterioararea sau lipsa ambalajului original, aspecte ce produc costuri pentru aducerea la conformitate a produsului.
Costurile, dupa evaluarea situatiei, vor fi communicate si suportate de catre consumator.
În caz de denunţare unilaterală a contractului în cazul descris mai sus marfa nu poate să fie trimisă înapoi la Vânzător cu ramburs. Dacă marfa va fi trimisă cu ramburs sau nu vor fi îndeplinite alte condiţii menţionate mai sus, nu va avea loc denunţarea unilaterală a contractului şi Vanzatorul îşi rezervă dreptul de a trimite marfa înapoi la adresa cumpărătorului, pe cheltuiala lui (a cumpărătorului).